Συνταγές

Ψητός σολωμός με μάραθο και ντοματίνια

Οι συνταγές που θα βρείτε στο MyCare περιέχουν μόνο φυσικά υλικά και συστήνονται στα πλαίσια μίας πλούσιας σε θρεπτικά συστατικά, υγιεινής διατροφής.

Υλικά:

  • 2 μεσαία κομμάτια μάραθου
  • 2 κουταλιές βασιλικού
  • χυμός και ξύσμα από 1 λεμόνι
  • 175 γραμμάρια ντοματίνια
  • 1 κουταλιά σούπας ελαιόλαδο
  • 2 φιλέτα σολωμού, περίπου 175 γραμμάρια το καθένα
  • μερικές μαύρες ελιές (προαιρετικό)

Εκτέλεση:

  1. Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου. Τριμάρουμε την μπροστινή μεριά του μάραθου και αφήνουμε στην άκρη. Κόβουμε το μάραθο στη μέση και μετά κάθε κομμάτι σε 3 μικρά. Βράζουμε σε καυτό νερό με αλάτι για 10 λεπτά και αφήνουμε να στεγνώσει καλά. Μετά, κόβουμε σε χοντρά κομμάτια τα μπροστινα μέρη που αφήσαμε, και τα ανακατεύουμε με το  ξύσμα από το λεμόνι και τον βασιλικό.
  2. Απλώνουμε τα κομμάτια του μάραθου που είχαμε αφήσει να στεγνώνουν, μαζί με τα ντοματίνια, σε ένα βαθύ ταψί. Ρίχνουμε το ελαιολάδο ώστε να απλωθεί παντού, και ψήνουμε για 10 λεπτά. Στη συνέχεια τοποθετούμε τα φίλετα του σολωμού ‘κρύβοντάς’ τα καλά, ανάμεσα στα λαχανικά. Ρίχνουμε και το χυμό του λεμονιού, και ψήνουμε για 15 λεπτά. Διακοσμούμε με τον βασιλικό και είναι έτοιμο για σερβίρισμα.

Σημείωση MyCare: Είναι σημαντικό να περιληφθούν τα λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός στη διατροφή μας. Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα σε αυτά τα ψάρια είναι η επιτομή των θρεπτικών συστατικών, επειδή κάνουν καλό σε σχεδόν κάθε όργανο στο σώμα μας. Για την επιλογή του σολομού όμως, θα πρέπει να επιμείνουμε σε σολομό που ζει ελεύθερα γιατί ο σολομός ιχθυοτροφείου δεν ενδείκνυται.

 

About the author

MyCare

Το MyCare είναι ένας οδηγός για το πώς μπορούμε να ζούμε φυσικά με ασφάλεια, εκμεταλλευόμενοι παράλληλα όλες τις δυνατότητες που μάς προσφέρει η σύγχρονη τεχνολογία.