υγεία

5 τρόποι για να αναπτύξεις την διαίσθησή σου (intuition)

Η διαίσθηση είναι μια ικανότητα που υπάρχει μέσα στον κάθε άνθρωπο. Ο ρόλος της είναι καθοδηγητικός και προστατευτικός και μας βοηθά να εξελισσόμαστε. Καθώς όμως τα χρόνια περνούν, στην ενήλικη ζωή έχουμε την τάση να τοποθετούμε τη διαίσθησή μας σε δεύτερη μοίρα, προτάσσοντας τη λογική. Σταδιακά, χρησιμοποιούμε την διαίσθηση όλο και λιγότερο, με αποτέλεσμα η δύναμή της να ατονεί.

Ακολουθούν 5 τρόποι που θα σε βοηθήσουν να ενισχύσεις τη δύναμη της διαίσθησής σου:

Γνώρισε την τεχνική του διαλογισμού. Ο διαλογισμός είναι πολύ δημοφιλής τα τελευταία χρόνια, καθώς μπορεί να βοηθήσει στην βελτίωση πολλών τομέων της ζωής μας, συμπεριλαμβανομένης της όξυνσης της διαίσθησης. Μέσα από τις τεχνικές του διαλογισμού, ο συμμετέχων καταφέρνει να ελέγχει καλύτερα το μυαλό του και να προσεγγίσει το επίπεδο ηλεκτρομαγνητικών συχνοτήτων Άλφα. Αυτή η κατάσταση, χαρακτηρισμένη ως “χαλαρή ενσυνείδηση”, είναι ακριβώς το επίπεδο εκείνο που βοηθά να μαθαίνουμε, να απομνημονεύουμε, να αλληλεπιδρούμε και να διαβάζουμε τις σκέψεις και τα συναισθήματα, τα δικά μας και των άλλων.

Διατήρησε μια υγιή επίφυση. Η επίφυση είναι ένα κομμάτι του εγκεφάλου, μικρό όσο ένας κόκκος ρυζιού, που είναι υπεύθυνο για τον κιρκαδικό ρυθμό και βοηθά το μυαλό να προσεγγίσει πιο εύκολα το επίπεδο Άλφα. Για να καλλιεργήσεις μια υγιή επίφυση, να αποφεύγεις την πρόσληψη φθορίου. Η ουσία αυτή συγκεντρώνεται στην επίφυση, μπλοκάροντας την διαισθητική λειτουργία. Το λουλακί χρώμα στους τοίχους του γραφείου και του σπιτιού, αλλά και η χρήση κοσμημάτων με πέτρες όπως ο αμέθυστος, θα συμβάλουν θετικά.

Παίξε παιχνίδια με το μυαλό. Σκέψου συγκεκριμένα αντικείμενα, ή καταστάσεις και στη συνέχεια “χτίσε” σενάρια που τα περιλαμβάνουν. Παρατήρησε ποιες είναι οι πρώτες σκέψεις που σε κατακλύζουν σε σχέση με κάθε τέτοιο νέο δεδομένο. Υπάρχουν άραγε σταθεροί συνειρμοί που το μυαλό σου επαναφέρει συνεχώς, με αφορμή κάθε μια διαφορετική αφετηρία; Αν ναι, ποια είναι τα κοινά τους στοιχεία; Σε δεύτερη φάση, προσπάθησε να εντοπίζεις γύρω σου τα αντικείμενα που σκέφτεσαι. Στοχάσου ένα χρώμα, για παράδειγμα το γαλάζιο. Καθώς περπατάς βιαστικά στο δρόμο για να προλάβεις το λεωφορείο, γύρισε το βλέμμα για μια στιγμή και εντόπισε έναν περαστικό που φορά μια γαλάζια μπλούζα. Αν είχες εστιάσει στο “κυνήγι” του λεωφορείου αποκλειστικά, δεν θα είχες παρατηρήσει ποτέ αυτή την γαλάζια μπλούζα! Φυσικά, η διαδικασία αυτή είναι μια καθαρή αυθυποβολή, η οποία είναι χρήσιμη για την καλλιέργεια της διαίσθησης. Διατήρησε εύκολους τους στόχους σου και προσπάθησε να κινείς το μυαλό σου ακόμα πιο γρήγορα από φορά σε φορά.

Ζήσε στο παρόν. Δεν είναι εύκολο να επικοινωνήσεις σωστά με το μυαλό σου, αν αυτό βρίσκεται εστιασμένο στο παρελθόν ή στο μέλλον. Μια πληγή του παρελθόντος μπορεί να “θαμπώσει” τις σκέψεις μας, ενώ το άγχος κάνει το μέλλον να φαντάζει τρομακτικό. Η διαίσθησή μας έχει την ιδιότητα να λειτουργεί καλύτερα στο παρόν, οπότε προσπάθησε να  συγκεντρωθείς στη στιγμή που ζεις.

Συνομίλησε με τον εαυτό σου. Εκτός από τις καθημερινές σου υποχρεώσεις, στο σπίτι και στη δουλειά, υπάρχει μια ανάγκη που δεν το γνωρίζεις καν ότι υπάρχει – να δίνεις εντολές στο μυαλό σου. Ποια είναι τα μηνύματα που περνάς στον εαυτό σου; Του λες: “Είμαι λυπημένος/ή” ή “Θέλω να πετύχω σήμερα αυτό!”; Δίνοντας σαφείς και θετικές εντολές στο μυαλό σου, βελτιώνεις την αποτελεσματικότητα των προσπαθειών που ήδη καταβάλλεις, αφού έτσι ενεργοποιείς την δύναμη του υποσυνείδητου να καταπολεμά τις καταστροφικές αρνητικές σκέψεις.

About the author

MyCare

Leave a Comment